Boek – Kern = King
“Transformationeel leiderschap in de praktijk!”
cKern = King vertelt het verhaal van leiderschap in een sterk veranderende omgeving. In dit romanmanagementboek (roman en managementboek is één) ga je op reis met een ondernemende leider langs de uitdagende weg naar ‘the next step’.
In het boek Kern = King deelt Marco Frijhoff zijn kennis over transformationeel leiderschap. Uniek aan dit boek is de vorm: het is namelijk een kruising tussen een managementboek en een roman, een heus romanagementboek. Dit boek neemt je mee in het leven van Oscar van Diepen, de CEO van het (fictieve) bedrijf Amstel Media. Als manager van een uitgeverij wordt hij geconfronteerd met uitdagingen die voor veel managers herkenbaar zullen zijn. Aan de hand van zijn uitdagingen, leer je meer over transformationeel leiderschap.
Geïnteresseerd?
Het boek van Marco is te koop bij Bol.com.
Koop het boek via de FYNCH academy en ontvang het boek voor €15,00 (dit is incl. verzendkosten).
In samenwerking met auteur Iwan Oving schreef Marco het romanagementboek KERN = KING, een verhaal over transformationeel leiderschap in de praktijk.

Marco Frijhoff
Onze specialist in het ontwikkelen van organisaties, teams en professionals; change management en gedragsontwikkeling. Coach voor transformationele leiders.
Als resultaatgerichte en empathische coach hecht ik veel belang aan de kracht van samenwerken. Ik verzorg trainingen, begeleidt maatwerktrajecten en ben ontwerper van Bestemming Leiderschap en Denkstrategie van de En-En-leider. Mijn aanpak is praktisch en altijd gericht op het vergroten van het zelflerend vermogen, zodat je je blijvend kunt ontwikkelen en de regie neemt over je eigen toekomst. In mijn trainingen maak ik dankbaar gebruik van mijn eigen ervaringen als leidinggevende en de 5 jaar als hulpverlener in een psychologische praktijk.
“Deze tijd vraagt om een andere aanpak van leiders, ondernemers en managers. Om succesvol te zijn, creëert de moderne leider een ondernemende omgeving waarin de professionals om hen heen hun intelligentie, creativiteit en vakmanschap omzetten in producten en diensten die goed zijn voor de winst, de mens én omgeving.”